diff --git a/lab04/README.md b/lab04/README.md index ad963c1b039300355057464599dec29e9cdcb889..fb2dc58e3f5b14269eb44fd2dd5caa3447b1d694 100644 --- a/lab04/README.md +++ b/lab04/README.md @@ -176,16 +176,16 @@ MoĹźemy teĹź dodaÄ szybki podglÄ d dowolnego parametru klikajÄ c na koĹo zÄba Parametry moĹźemy rĂłwnieĹź wyĹwietlaÄ w formie wykresĂłw, przechodzÄ c do zakĹadki Analyze - + Po dodaniu Parametru do wykresu moĹźemy zauwaĹźyÄ, Ĺźe jego zmiany sÄ bardzo skokowe. Jest to spowodowane maĹÄ czÄstotliwoĹciÄ wysyĹania tego parametry przez kontroler. AktualnÄ czÄstotliwoĹÄ odĹwieĹźania moĹźemy zobaczyÄ po lewej stronie przy nazwie grupy parametrĂłw. - + CzÄstotliwoĹÄ odĹwieĹźania moĹźemy w ustawieniach w zakĹadce MAVLink: - + (JeĹli jest wyĹÄ czony to uruchom wiatrak na stronie zarzÄ dzania niniejszym laboratorium [link](), aby moduĹy zaczÄĹy siÄ poruszaÄ) **Zadanie 8:** WyĹwietl na wykresie trzy prÄdkoĹci kÄ towe (xgyro, ygyro, zgyro) i zaobserwuj jak wyglÄ dajÄ wskazania przed zmianÄ i po zmianie czÄstotliwoĹci odĹwieĹźania. @@ -195,7 +195,7 @@ CzÄstotliwoĹÄ odĹwieĹźania moĹźemy w ustawieniach w zakĹadce MAVLink: Ostatnim waĹźnym aspektem moĹźliwoĹÄ programu QGroundControl jest moĹźliwoĹÄ konfiguracji ustawieĹ pojazdu. PoniĹźej zaprezentowano zmianÄ parametru opisujÄ cego typ uĹźywanych sterownikĂłw silnikĂłw **MOT_PWM_TYPE**. **UmiejÄtnoĹÄ konfiguracji pojazdu bÄdzie prawdopodobnie niezbÄdna przy realizacji zadaĹ projektowych.** - + Zamknij program QGroundControl