diff --git a/QuickStart.md b/QuickStart.md
new file mode 100644
index 0000000000000000000000000000000000000000..3d1167b8a0d7a1ae579968c48ea22393f5ccbae4
--- /dev/null
+++ b/QuickStart.md
@@ -0,0 +1,30 @@
+### Setup
+
+Na pulpicie powinien być katalog nrfSDK. Wejdź do nrfSDK/examples i wypakuj zip "laboratorium-swim-master" - sam zip powinien juz tam być.  Upewnijcie się że ilość folderów się zgadza (wszystkie ścieżki są zależne od tego), powinno to wyglądać tak: 
+```
+nrfSDK/examples/laboratorium_swim_master/cw1_template
+```
+Zmień nazwę wypakowanego folderu "laboratorium_swim_master" na np. nr indeksu.
+OtwĂłrz cw1_template w Visual Studio code.
+
+Wejdź na stronę:
+http://153.19.49.102:3001/ ,(działa tylko w firefox) tam jest podgląd na sprzęt. 
+Prowadzący przydzieli każdej parze numer podgrupy, który też oznacza numer kontrolera nRF którego będziecie używać.
+
+### Kompilacja i uruchomienie
+Przed rozpoczęciem wgrywania kodu na moduł ustaw zmienną "group" w .vscode/settings.json na numer przydzielony przez prowadzącego.
+Jeśli w Run task nie pokazują wam się taski, macie otwarty zły folder. 
+
+Aby skompilować kod z menu wybierz Terminal -> Run Task, a następnie wybierz `make (pca10059)` i `Continue without scanning the task output`. 
+**Uwaga Windows**: konieczne jest uĹźywanie taskĂłw z dopiskiem "windows: " 
+
+![Kompilacja](instrukcje_img/kompilacja.gif "Kompilacja")
+
+Na stanowisku są 2 dongle nRF. Jeśli programowanie nie zadziała (jak dostaniecie komunikat "no trigger interface"), porty mogą być zamienione. Aby to naprawić należy zamienić miejscami wartości "NrfMain" i "NrfSecondary" w settings.json.
+Jeśli kompilacja pokazuje brak plików, macie złą ilość folderów pomięczy sdk i template, patrz Setup.
+
+Aby wgrać skompilowany program na moduł wybierz task `flashNordic`. Wpisz hasło parę razy (root). Zaczekaj, aż w konsoli pojawi się komunikat `Device programmmed.` (trwa to 20 - 30 s).
+
+![Programowanie](instrukcje_img/programowanie.gif "Programowanie")
+
+Jak zrobicie zmiany w kodzie, musicie ponownie zrobić zarówno kompilację i flash. Opis zadań jest w pliku Instrukcje.md